1. داشبورد پروژه : داشبورد پروژه، شاخص های کلیدی عملکرد مهم و پیشرفت تیم شما را برجسته می کند. این داشبورد یک ابزار قدرتمند مدیریت پروژه است که می توانید از آن برای تجسم و به اشتراک گذاری معیارها، آمار و بینش های کلیدی ناشی از یک پروژه خاص استفاده کنید.
2. CMO داشبورد: داشبورد CMO میتواند به شما کمک کند دادهها را از چندین پلتفرم بازاریابی وصل کنید و شاخص های حیاتی بازاریابی را تجسم کنید
3. داشبورد تجاری : داشبورد کسبوکار به شما امکان میدهد با جمعآوری دادهها از کانالهای بازاریابی متعدد و تجسم آنها در زمان واقعی، تصمیمات تجاری آگاهانه را به سرعت اتخاذ کنید.
4. داشبورد راه اندازی : با داشبورد راهاندازی ، میتوانید به راحتی جدیدترین معیارها را از پلتفرمهایی که کسبوکارتان با آنها مرتبط است جمعآوری کنید و آنها را به صورت تصویرسازی و جداول در زمان واقعی تحویل دهید.
5. داشبورد مدیر عامل : برای شما بهعنوان مدیر عامل، این بدان معناست که شما میتوانید دادههای مربوطه را در یک مکان مشاهده کنید، این امر تصمیمگیری شما را سرعت میبخشد و کانال انتقال اطلاعات را کوتاه میکند.
6. داشبورد عملکرد فروش : داشبورد عملکرد فروش ابزاری ارزشمند برای به حداقل رساندن و حتی حذف موانعی است که بین تجارت و رشد شما قرار دارد. با راه اندازی این نوع داشبورد، معیارهای عملکرد فروش شما در یک مکان نشان داده میشود.
7. داشبورد مشاغل کوچک : داشبورد کسب و کار کوچک می تواند به طور قابل توجهی خط دید شما را افزایش دهد و با ایجاد ردیابی دقیق داده ها و همکاری موثر در یک سازمان، بر سرمایه گذاری شما تأثیر مثبت بگذارد.
8. داشبورد مالی : هنگامی که در بخش امور مالی کار می کنید یا مسئول دارایی های مالی یک شرکت هستید، احتمالاً حجم زیادی از داده های مهم برای بررسی و گزارش در اختیار دارید.